مشاهدة أفلام مباشر اضغط هنا

العودة   نسوانجي - افلام سكس, صور سكس, قصص سكس عربي, سكس محارم > الأقسام المدمجة > قصص سكس سحاق
التعليمـــات قائمة الأعضاء التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة

Tags H1 to H6

نسوانجي - افلام سكس, صور سكس, قصص سكس عربي, سكس محارم

قصه سحاق شديده بعد طـــــــــــــــــول حرمان

قصه سحاق شديده بعد طـــــــــــــــــول حرمان
روابط دعائية

مشاهدة أفلام مباشر اضغط هنا


إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 03-24-2014, 08:31 PM
admin admin غير متواجد حالياً
Administrator
 
تاريخ التسجيل: Apr 2013
المشاركات: 3,678
افتراضي قصه سحاق شديده بعد طـــــــــــــــــول حرمان

مشاهدة أفلام مباشر اضغط هنا

قصه سحاق شديده بعد طـــــــــــــــــول حرمان
***انافتاه ابلغ من العمر 22سنه************ ولم اكن اعرف الجنس حتى بلغ عمرى18سنه
عندما اراد اخى ان يسافر وطلب من امى ان اصعد لانام عند زوجته لانها تخاف ان تنام لوحدها سافر اخى وصعدت الى شقته فى الطابق العلوى واستقبلتنى زوجته استقبال حار وطلبت منى ان اخذ راحتى باالبيت وحضرنا العشاء وذهبنا بعدها للصالون وجلسنا نشرب الشاى قالتلى متى ماحبيتى تنامى لاتنكسفى منى انا متعوده عاالسهر مو زيك جلست شويه وحسيت بملل وقلت انا رايحه انام راحت معاى لغرفة النوم لحد مانمت عاالسرير وطفت النور وقالت تصبحى على خير ورجعت للصالون وانا حاولت انام وماقدرت يمكن عشان المكان متغير عليه قمت تانى ابغى اروح عندها لقيتها نايمه على الكنبه وحاطه يدها على كسها وتتفرج على فلم سكس هى طبعا ماحست انى اشوفها انا جلست اتفرج عليها شويه وعلى الفلم شويه لحد ماحسيت انى تعبت انا كمان وبديت احط يدى على كسى خفت تنتبهلى ورجعت الغرفه تانى وسكر ت الباب بشويش ونمت عاالسرير ورفعت القميص ودخلت يدى من تحت الكلوت وجلست اتخيل الفلم لانى اول مره اشوفه ونسيتها وشويه فتحت الباب وشافتنى وانا العب بكسى صارت تضحك وتقولى اش هذا الابتسويه انا انحرجت منها مره قالت عادى عادى كلنا بنسوى كدا لاتنكسفى منى ولاحاجه ولا تخافى اى شى يصير عندى باالبيت بيكون سر بينى وبينك انا ارتحت شويه اخذتنى بعدها للصالون وقالتلى عمرك شفتى فلم سكس قلت لا قالت انا اشغل واحد دحين ونتفرج سوى اش رايك قلت اوكى شغلت الفلم وراحت تجيب كاسين عصير ورجعت وجلست جنبى وجلسنا نشوف للفلم وقالتلى اش رايك تفتحين لى قلبك وتصيرى كاتمة اسرارى وانا كمان كاتمة اسرارك قلت اوكى سألتنى لك علاقات غراميه او مغامرات جنسيه قلت لا قالت ولا حتى مع زميلاتك باالمدرسه قلت لا قالت شكلك ماتبغى تفتحيلى قلبك نخليها مع الا ام ورجعنا نتابع الفلم تانى وكان مره مثير وحلو لدرجة انه كان نفسى احط يدى على كسى واريح نفسى لكن كانت جنبى وكنت مكسوفه منها شويه قالتلى اش رايك نشغل الفلم بالغرفه ونتفرج واحنا نايمين احسن واخذنا الفيديو لغرفة النوم وشغلنا الفلم تانى ونمنا عاالسرير واتغطينا بالغطا وصرت اشوف للفلم وانا مره تعبانه جنسيا وشويه حسيت انها بدت يدها تلعب بكسها من تحت الغطا وسويت نفسى ماانتبهت انا تأثرت زياده وصرت احاول انزل يدى على كسى لكن مكسوفه منها سألتنى أتأثرتى زيى مع الفلم قلت عادى مو كتير قالت انا مره مانى قادره استحمل اكثر من كدا ورفعت هى الغطا عن فخوذها وصارت تريح نفسها قدامى وانا نزلت يدى على كسى من تحت الغطا وصرت العب بشفايفه وحسيت انه مانى باالدنيا حست فيه ورفعت الغطا وقالت انا قلتلك خذى راحتك وقامت فصخت كل الملابس الا عليها وقالت عشان تاخدى انتى راحتكى كمان وتبطلى خجل ونامت جنبى وصارت تلعب بصدرها وكسها وانا ضربت الشهوه معايه للأخر وصرت العب بكسى من تحت الكلوت وصارت تطالع عليه وتضحك وتقولى نزلى الكلوت انا بديت اخذ عليها وقلت انا كدا ارتاح اكتر قالت ياكلنا زى بعض يااقوم البس قمت فصخت السنتيانه وصارت هى تفصخلى الكلوت ورجعت هى تلعب بكسها وانا نمت عادى اطالع فيها وقامت راحت تجيب ماء ورجعت
جلست جنبى وصارت تحسس على صدرى وتنزل على بطنى قالت جسمك مره حار اش رايك نجرب الحركات الا باالفلم انا عمرى ماجربتها سكت انا صارت تلعب بنهودى بيدها وانا حسيت انى بديت ادوخ قالت اش رايك قلت نجرب بس مااعرف مسكت نهودى وصارت ترضعهم وبديت انا اتؤه وخلتنى بنص السرير ورجعت ترضع نهودى وتبوس شفايفى ونزلت تبوس بطنى وتلحسه بلسانها انا فتحت فخودى لاشعوريالانى كنت متاثره باالحس الا شوفته باالفلم نزلت اسها عند كسى وصارت تبوس شفايفه وتحط لسا نها على الا بينهم وانا صرت بعالم انى حسيت كسى حينزل مويته خلاص حاولت ابعد نفسى وقلتلها انا حكب خلاص قالت ادى كبىورجعت دخلت لسانها جو فتحة كسى وصارت تدخله وتخرجه وانا مامسكت نفسىوكبيت ولسانها جوى كسى وصارت تلحسه وترضع شفايفه وحسيت انه لسه ابغى ارتاح تانى الت ارتاحى تانى وتالت وفتحت شفايف كسى بيدها وصارت تلحس شفايفه منجوى لحد وانزلت مويتى على لسانها وحسيت انى دخت خلاص وقمت الحمام اخذ دش ابغى اصحصح شويه وجات معايه الحمام واخذنا دش سوى وطلعنا وشربنا العصير ورجعنا لغرفة النوم تانى وانا مبسوطه وهى جنبى حاضنتنى قالتلى ادينى لسانك خرجت لسانى وحطته بفمها وصارت ترضعه وتبوسنى بقوه اتهيجت تانى وكان نفسى انها تمسك كسى وتلحسه وشويه بس صارت ترضع صدرى وقالت اش رايك الحسلك كسك قلت ياريت نزلت عند كسى وعلى طول دخلت لسانها جوى الفتحه وصارت تلحسه بقوه بعدين جات ونامت جنبى عاالسرير وقالت تعالى فوقى وخلت كسى عند فمها وصارت تلحسه قالت العبيلى بكسى نزلت راسى عند كسها وصرت احركه باصابعى قالتلى الحسيه بلسانك ومانى عارفه قمت بسته من شفايفه وشويه حطيت لسانى عليه اعجبنى الوضع بديت افتح شفايفه والحسه بلسانى وهى تلحسلى برضه وانا فوقها شويه حسيت انها ترخينى شويه ولسانها صار قريب فتحة طيزى انا اتحركت اكثر وصرت الحسلها بقوه وادخل لسانى بفتحة كسها وهى وصلت لفتحة طيزى وتلحسها انا انجنيت وصرت ارضع كسها بجنون قالتلى انا حنزل الحسى شفايفه بسرعه وصرت الحس شفايفه لحد ماحسيت بمويتها على لسانى
وانا برضه الحسه وهى ماسكه طيزى وتلحس فتحته و رفعتنى شويه ولحست كسى لحد مارتحت
وقمت من فوقها وجيت جنبها وضمتنى على صدرها ورحنا الحمام واخذنا دش ونمنا بحضن
بعض وصرنا كل ليله انام مع بعض لحد ماجاء اخويه من السفر صرت اطلع عندها
لمل يروح اخويه يسهر برا ونرتاح انا وهى وفضلنا كذا اكتر من 3 سنوات لحد ما
اخويه انفصل عنها وطلقها عشان خلاف بينهم ومن بعدها انحرمت من الجنس معاها لان
هى الكتومه الا اقدر ارتاح لا معها

مع تحيات عزو الجامد
__________________
sex-sex
رد مع اقتباس
روابط دعائية
إضافة رد

روابط دعائية

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 10:32 AM.


Powered by vBulletin Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd

جلب الحبيب

الشيخ الروحاني

الشيخ الروحاني

جلب الحبيب